طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله از راه دور مصرف‌کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت ‌برای انصراف (‌حق انصراف) داشته باشد.‌

مرجوعی کالا فقط به دلیل مشکلات فنی و یا مغایرت کالا امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین، در ابتدا از ایراد فنی یا مغایر بودن آن با کالای ارائه‌شده در وب‌سایت اطمینان حاصل کرده و سپس با کارشناس فروش سایت تماس حاصل نمایید.

تنها در صورتی که مشکلات فنی و یا مغایرت کالا توسط مشتری به اثبات برسد و مورد تأیید کارشناسان مجموعه کرومارکت قرار گیرد، امکان عودت کالا فراهم بوده و کلیه هزینه‌های مرجوعی بر عهده کرومارکت خواهد بود.

با توجه به این که ماسک در دسته کالاهای بهداشتی قرار می‌گیرد، امکان عودت ماسک‌هایی که بسته‌بندی آن‌ها باز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. در صورتی که ایراد فنی ماسک به اثبات برسد، هزینه ماسک‌های خریداری‌شده (حتی مواردی که بسته‌بندی آن‌ها باز شده است) عیناً به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت پذیرش کالا برای مرجوعی از سوی کرومارکت، لازم است عودت کالا با هماهنگی قبلی و از طریق پست پیشتاز صورت گیرد. (امکان ارسال از طریق تیپاکس و موارد مشابه به صورت پس کرایه وجود ندارد.)

پس از دریافت کالای مرجوعی توسط کرومارکت و تأیید کارشناسان مجموعه، تا 48 ساعت بعد مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.